Friday, March 04, 2005

Η κακία είναι κάτι το οποίο αποκτάται με τον καιρό...?

Μερικοί είναι κακοί εκ φύσεως... Άλλους τους κάνει η ζωή...Αλλά τι να μας πουν και αυτοί παιδιά μου...?Θα μας κ... δυο μάντρες!!!!!!!!Γιατί πάλι εμείς θα περάσουμε καλά στο τέλος!!!Τα καλά παιδιά!!!

Φίλε μου, ποιος σου είπε ότι εγώ δεν είμαι μία από αυτές τις ωραίες γυναίκες..? Ιδίωσ με μπλε περούκα είμαι μια θεά!!!!Απλά ήταν ένα ρητορικό ερώτημα...

Ωραίοι υπάρχουν και πολλοί μάλιστα!Το θέμα είναι να είναι ωραίοι και από μέσα γιατί αν είναι μόλις ανοίξουν το στόμα τους να την κάνουμε τότε...άστο...!Και επίσης να είναι και καλά παιδιά!

2 comments:

oTheos said...

Kako-Kalo... Megali kouventa anoigeis!!! Arage ksereis kanenan pou na anazitaei to kako? I ksereis kanenan pou na leei eimai kakos anthropos? Telika poios einai kakos?

superextreme said...

ego efxaristos dilono kakos...ean top kalo einai etsi opos exei katantisei, tote mono kakos thelo na eimai...dioti pleon eisai kakos an les thn alithia, kai oxi an les psemata i an kribese, i an kleveis...