Monday, July 02, 2007

Και ναι...Πήρα ΠΤΥΧΙΟ!

Όταν ξεκίνησα αυτό εδώ το...ημερολόγιο για τις ανάγκες της σχολής, ήμουν στο πρώτο έτος...Και τώρα, στο πέμπτο πλέον καταφέρνω και παίρνω πτυχίο!Είναι απίστευτο το αίσθημα αυτό...

Μέσα σε αυτό το διάστημα συνέβησαν πολλά...Είναι άλλωστε και αρκετά χρόνια...
Άλλοι με το που μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο βλέπουν τη ζωή τους να ελευθερώνεται...Εγώ την είδα να καταρρέει όταν πέθανε ο πατέρας μου στο πρώτο έτος...(εξ'ου και το τελευταίο post...)Γνώρισα πολύ κόσμο, έκανα καλούς και κακούς φίλους!Πήγα σε μέρη που δεν είχα πάει!Αγάπησα και αγαπήθηκα!Και ξαφνικά ξενέρωσα!Με όλα!Ένα χρόνο τώρα, εξαιτίας των καταλήψεων δεν έκανα τίποτα!ΤΙΠΟΤΑ!Απλά περίμενα να δώσω ΕΝΑ μάθημα που μου έμενε για το πτυχίο!

Ένα mail μου θύμισε και αυτό το blog!Είχα περάσει πολύ καλά γράφοντας το αλλά το πήρε μαζί της η ξενέρα!Αλλά είπα να το ξαναρχίσω, έτσι απλά...Άλλωστε από κάπου πρέπει να λέω τις εμπειρίες μου τώρα που θα πάω στο Λονδίνο για ένα χρόνο!

Όπως και να έχει, θα τα λέμε...
Μου λείψατε...

4 comments:

Anonymous said...

Συγχαρητήρια!!
Με το καλό να πας στο Λονδίνο τώρα ..καινούρια μέρη, εμπειρίες.. δεν θα υπάρχει χώρος για ξενέρωμα!:)

ΥΓ: Θα συνεχιστούν και τα τεστάκια τώρα?:)

Revekka said...

Εννοείται ότι δεν θα υπάρχει χώρος και χρόνος για ξενέρα...

Θες να συνεχιστούν τα τεστάκια...?Θα το ψάξω...

Anonymous said...

Όπως θες, απλά τα θυμήθηκα :). Αν πέσει απλά κανένα στην αντίληψή σου, οκ.

oTheos said...

Re si...Sinexises to blog sou?
Ante oraia!
Polla filia kai ksekina aisiodoksa tin nea sou zoi sto Londino!! :-)