Saturday, September 17, 2005

Άλλο ένα τεστάκι για να σκεφτείτε το Σαβ/κο!!!!!!

Αγοράζετε ένα τεύχος ενός μεγάλου εβδομαδιαίου περιοδικού και το παίρνετε σπίτι!Με ποιο τρόπο το διαβάζετε...?

1.Διαβάζετε ένα ένα τα θέματα του περιοδικού με τη σειρά, από την αρχή μέχρι το τέλος!
2.Πηδάτε κατευθείαν στα άρθρα που εξαρχής σας ενδιαφέρουν και διαβάζετε μόνο αυτά!
3.Ξεφυλλίζετε όλο το περιοδικό και διαβάζετε ότι σας φαίνεται κάπως ενδιαφέρον!
4.Αφού η δομή της ύλης είναι ίδια κάθε μήνα, διαβάζετε τις στήλες που πάντα συνηθίζετε να διαβάζετε!

Δεν σας λέω περί τίνος πρόκειται το τεστ!Θα το δείτε στα αποτελέσματα!!!!
Περιμένω...

6 comments:

vasvoe said...

τρία και μισό

oTheos said...

3. Mallon eimai o tipos tou 3!!! Simainei kati auto?

Tero said...

Θα σου φανεί περίεργο αλλά συνηθίζω να διαβάζω τα περιοδικά από το τέλος προς την αρχή. Ίσως φταίει που είμαι αριστερόχειρας, θα με βολεύει πιο πολύ έτσι.

Στο κάτω-κάτω, δεν είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο είμαι ανάποδος...

Tero

Anonymous said...

tero, εμένα προσωπικά δε μου φαίνεται καθόλου περίεργο. Πιάνω τον εαυτό μου πολλάκις να το κάνει αυτό.

Τώρα, για να απαντήσω, είναι λίγο πολύ όλα, αλλά μάλλον το 3.

oTheos said...

Kai ego etsi ta diavazo...Alla emena ksekinise apo ton ARKA...

Psipsinel said...

3