Thursday, October 06, 2005

Νυχτερίδες και αράχνες γλυκιά μου!!!!!!!

Χαθήκατε λοιπόν, μέσα σε μία σκοτεινή σπηλιά και περιπλανιέστε σε στοές που δεν βγάζουν πουθενά!!Καθώς προχωράτε ψάχνοντας έναν τρόπο να βρείτε την έξοδο, μία νυχτερίδα πετάει κατά πάνω σας και σας ψυθιρίζει κάτι στο αυτί!Τι σας λέει...??

1."Ξέρω που είναι η έξοδος".
2."Άφησέ με να σε βοηθήσω".
3."Συνέχισε να ψάχνεις".
4."Δε θα καταφέρεις ποτέ να βγεις από δω".

Λοιπόν, εσείς τι λέτε??
Διαπίστωσα, κοιτάζοντας τα παλιότερα posts μου ότι είμαι στην κοινότητα των bloggers εδώ και ένα χρόνο και σχεδόν ένα μήνα!!!!Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που μπήκα σε αυτόν τον κόσμο και θα μείνω για πολύ ακόμα...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!!(έστω και καθυστερημένα....)

1 comment:

Marina said...

Το 1, "Ξέρω που είναι η έξοδος" .
Μου αρέσουν πολύ οι νυχτερίδες, έχω πολλές στα κεραμίδια μου..