Thursday, October 13, 2005

Κοντεύω να τρελαθώ!!!

Δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι και να πω ότι άντρες και γυναίκες μιλάμε διαφορετική γλώσσα αλλά ώρες ώρες φτάνω στο αμήν!!Μου έχουν τύχει δύο περιστατικά τώρα τελευταία που με έχουν κάνει να αναρωτιέμαι αν στην τελική εγώ τραβάω τέτοιους τύπους...

Περιστατικό Νο1:Είμαι με φίλους μου σε μια καφετέρια και είναι ένα παιδί απέναντι και κοιταζόμαστε κοντά 2 ώρες!Φεύγουμε και μου δίνει το τηλέφωνό του, βρισκόμαστε, περνάμε τέλεια και στο τέλος με φιλάει!!!Και την επόμενη μέρα μου λέει ότι μας είδε η πρώην του η οποία παρεξηγήθηκε που δεν της μίλησε (γιατί δεν την είδε!!!) και η οποία το είπε στον αδερφό της ο οποίος είναι ο κολλητός του!!!!Και αυτός του την είπε!!!!Και ο "δικός" μου κώλωσε να κάνει κάτι μαζί μου και μου είπε ότι θέλει χρόνο....Από τι θέλει χρόνο τώρα, μη με ρωτάτε!!!Μάλλον από τη σχέση που δεν προλάβαμε να κάνουμε!!!!

Περιστατικό Νο2:Είμαι σε μια καφετέρια (με έχουν καταστρέψει συναισθηματικά αυτοί οι καφέδες!!) και "παίζουμε" με τα μάτια με το παιδί που δουλεύει εκεί!!Κατεβαίνει στην τουαλέτα να μου μιλήσει για να με γνωρίσει και φεύγοντας μου λέει να τον περιμένω...Και εκεί που ανταλάσσουμε τηλέφωνα με αρπάζει και μου σκάει ένα γλωσσόφιλο ξεγυρισμένο...Και επειδή του είπα ότι δεν μπορώ να τα πούμε το ίδιο απόγευμα, δεν με ξαναπήρε....

Και τώρα ρωτάω εγώ η ...καψερή!!!Εγώ δεν έκανα τίποτα!Απολύτως τίποτα!!Μήπως τελικά τραβάω προβληματικούς τύπους?Ή ξαφνικά τα αγοράκια (είτε 23 είναι είτε 27) δεν ξέρουν τι θέλουν ή πως να συμπεριφερθούν σε μία κοπέλα...?

(Τα αποτελέσματα του τεστ σε λίγες μέρες γιατί έχασα το αρχείο μου και πρέπει να το ξαναβρώ....)

1 comment:

oTheos said...

O No1 einai kathisterimenos.
O No2 ithele na se gamisei to idio to apogeuma kai na sou po, kalitera pou den piges. ( Signomi kiolas...)
Na min tritosei sou euxomai to kako...
Sto iposxomai pos auto den tha ginei.
Oson afora ton provlimatismo sou tora.
Epikaliptei o tauros ton zigo kai epireazetai i troxia tou ari sou...
Gia auto ginontai ola...