Wednesday, January 05, 2005

αναμνήσεις

Είναι στα αλήθεια πάρα πολλές τον τελευταίο καιρό...είναι παντού που λέει και η κολλητή μου...Ο πρώην μου θέλει να τα ξαναβρούμε....(Εγώ πάλι όχι!!!) Ο έρωτας της ζωής μου επανήλθε στο προσκήνιο!Ήταν και είναι απωθημένο μου και τώρα είμαστε και πάλι κοντά χωρίς να ξέρω που μας οδηγεί όλο αυτό...Δεν είναι και πολύ καλή η παρέα με τις αναμνήσεις...Σε γυρνάνε πίσω και σε ρίχνουν πάλι στο βούρκο των περίπλοκων σκέψεων και αναλύσεων που δεν τελειώνουν ποτέ και επίσης δεν οδηγούν και πουθενα...πότε θα τελειώσει όλο αυτό...?

1 comment:

Stefanos said...

Είναι πολύ δύσκολο να απωθήσεις τις αναμνήσεις, ειδικά όταν τα άτομα που σχετίζονται με αυτές ανακυκλώνονται στη ζωήσου.

Η μόνη σίγουρη μέθοδος για να μην εγκλωβιστείς σε αυτές (εκτός πια κι αν το θες) είναι να προχωρήσεις μπροστά με καινούρια πρόσωπα & καινούριες εμπειρίες. Εγώ αυτό έχω διδαχτεί..

Καλή χρονιά by the way!