Friday, January 21, 2005

Μήπως έχουμε τρελαθεί λίγο...;

Τι να πω;;;;;Θεωρώ ότι κάτι δεν πάει καλά με μας!! (το ανθρώπινο γένος...)Θέλουμε κάτι και όμως δεν κάνουμε καμία προσπάθεια να το αποκτήσουμε...Αντίθετα περιμένουμε να του έρθει η φώτιση και να μας πει ότι είμαστε ότι ονειρευόταν στη ζωή του...Βαρέθηκα να περιμένω να γίνονται τα πάντα από μένα...Σε όλους τους τομείς...
Αγαπητέ Στέφανε εγώ τη ζωή μου την προχώρησα...οι άλλοι δεν προχωράνε τη δική τους και μου πρήζουν τα α.....α που δεν έχω αφού είμαι κοπέλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η εξεταστική δοκιμάζει τα όριά μας, το ίδιο και οι άντρες!
Μήπως ο Θεός τελικά έχει άλλα σχέδια για μένα?
Αν ήμουν 2μετρο μοντέλο θα ήμουν πιο ευτυχισμένη?
Μήπως πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά?
Τελικά υπάρχει μοίρα?
Θα επανέλθω μα περισσότερα ερωτήματα!Όποιος θέλει κάνει προσπάθεια να απαντήσει!

No comments: