Friday, January 21, 2005

Έχω μια τρομερη απορία!!!!!!!!!!!

Ποιος είπε σε όλους αυτούς που κυκλοφορούν εκεί έξω ότι αν ντύνονται με την τελευταία λέξη της μόδας αυτό τους κάνει αυτόματα και θεούς της ομορφιάς?Άπορώ ποιος έβγαλε αυτή τη βρώμα!!!!!!!!!!!!Έχουν καταντήσει όλοι να είναι ο ένας φωτοτυπία του άλλου!!Και το χειρότερο είναι ότι το γουστάρουν κιόλας!!!!!!!!!!!!!!
Σήμερα έχω ξεπεράσει και τον ίδιο μου τον εαυτό!Δύο ανανεώσεις την ίδια μέρα!Αλλά δεν μπορούσα να μην μοιραστώ με κάποιον τον πόνο μου!Θα έσκαγα!!!
Όποιος/α συμπάσχει μαζί μου ας μου κάνει κανένα σχόλιο για να πάρω κουράγιο ότι δεν είμαι μόνη στον μάταιο τούτο κόσμο!

1 comment:

Stefanos said...

«Αν ήμουν 2μετρο μοντέλο θα ήμουν πιο ευτυχισμένη?»
Όχι δε θα ήσουν. Θα απέκλειες το 95 % των αντρών τότε. Αν όμως ήσουν μοντέλο 1.75 (ναι υπάρχουν και τέτοια), πιθανώς να ήσουν:)

«Μήπως πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά?»
Καλό θα ήταν..Αλλά όχι απαραίτητο. Κι άλλοι που τα κόψανε τι κατάλαβαν? Σε 2 μήνες τα ξανάρχισαν. Τζάμπα ο κόπος δηλαδή..:)

Όσο για τις δυο ανανεώσεις σε μια μέρα, ούτε η Γιάννα Αγγελοπούλου δεν το χει κάνει αυτό. Στην Τρίτη καίγεσαι:)

Αφήνοντας όμως τη χιουμοριστική διάθεση, ένα έχω να πω. Ούτε να είσαι δίμετρη παίζει ρόλο, ούτε να φοράς την τελευταία λέξη της μόδας. Όσο πιο ωραίος είσαι ή όσο πιο πολλά έχεις, τόσο περισσότερα θες να αποκτήσεις και το παιχνίδι γίνεται μάχη, άγχος τρελό..

Μόνο να τα χεις καλά με τον εαυτό σου και να σαι καλά στην υγεία σου. Δεν ξέρω, τα τελευταία χρόνια έχω αποκτήσει μια ικανότητα να καταλαβαίνω ποιος πραγματικά είναι ευτυχισμένος στη ζωή του μόνο προσέχοντάς τον λίγο. Το πόρισμα: Όσο πιο όμορφα νιώθουμε εμείς για μας, τόσο πιο ωραίοι και γοητευτικοί δείχνουμε στους άλλους.