Sunday, August 21, 2005

Γκάλοπ και...κάτι ακόμα!!!!!!!

Γεια σας και χαρά σας!
Πώς περνάτε τέλη Αυγούστου?
Είναι κανείς άλλος διακοπές εκτός από μένα ή όλοι λιώνετε στις πόλεις??

Θα ήθελα να κάνω ένα γκάλοπ λοιπόν, για να περάσω στο θέμα μας...
Ερώτηση λοιπόν...Πόσο μεγάλη μαλακία είναι να προσπαθείς να μεθύσεις κάποιον/α για να τον/την...αποπλανήσεις...????
Για πείτε μου...

Και μια λεπτομέρεια ακόμα!
Όσοι φίλοι bloggers έχουν απορία να με δουν πώς είμαι φατσικά, αν πάνε στο site που έδωσα στο προηγούμενο post και μπουν στις φωτογραφίες από την παράσταση των παραδοσιακών χορών, θα με δουν...!Όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ είμαι εγώ...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!

1 comment:

Thrass said...

Κοίτα, υπάρχουν γυναίκες που επιθυμούν να θεωρούνται ολίγον μεθυσμένες κατά την ώρα της κατάκτησης.

Αυτό έχει μερικά πλεονεκτήματα:

- Τις βοηθά να ξεπεράσουν τους ενδοιασμούς τους προσωρινά, ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό. Κυρίως, σταματά να τις νοιάζει που δε μοιάζουμε και πάρα πολύ με το Ρ. Γκιρ. Επίσης, καλύπτει τις δικές τους ανασφάλειες.

- Έχουν τη δικαιολογία για τις πράξεις τους έτοιμη. Θα τους χρησιμεύσει αργότερα. Αν μετά την απόλαυση της σάρκας δε γουστάρουν άλλη συνεύρεση, σου λένε "ήμουν μεθυσμένη" και τα πάντα τελειώνουν εκεί.
Ακόμα κι αν συνεχίσουν να γουστάρουν, το ότι ήταν μεθυσμένες τους επιτρέπει να συνεχίσουν να το παίζουν "δύσκολες", παρόλο που έχουν ήδη ενδώσει, έτσι ώστε να να έχουν το πάνω χέρι στη σχέση.

Ε, λοιπόν, εμείς απλά τις βοηθάμε σε όλα τα παραπάνω!
(λιγάκι, μην το παρακάνουμε κιόλας!)