Tuesday, August 09, 2005

http://www.nikeid.com

Παιδιά, χρειάζομαι τις ιντερνετικές σας και όχι μόνο γνώσεις!!!!
Χτες όλη τη μέρα έλιωνα στο παραπάνω site της nike όπου ανακάλυψα, όχι τον κόσμο αλλά, ότι μπορείς να φτιάξεις το παπούτσι των ονείρων σου!Αφού έφτιαξα όχι μόνο ένα αλλά δύο μοντέλα και κωλοχάρηκα μόλις είδα ότι κάνουν μόνο 155 ευρώ μου γεννήθηκε μια απορία...
Αυτά τα μοντέλα τα στέλνουν στην Ελλάδα ή θα πρέπει να την κάνω τη δουλειά μέσω Γερμανίας όπου είναι ένας ξάδερφός μου???Έχετε μήπως υπόψη σας?
Πάντως είναι τέλειο το site!!!Μπείτε και διασκεδάστε!!!!!!

1 comment:

Revekka said...

Όχι, δεν παίρνω ποσοστά από την Nike!!!Πάντως είναι πολύ γαμάτο!!!!αν θέλετε, μπορώ να σας στείλω mail με το σχέδιο που έφτιαξα!!!Απλά να μου πείτε το mail σας ή να μου στείλετε ένα στο δικό μου που θα βρείτε στο profile μου!!!!