Saturday, September 18, 2004

Day 6!!!Σήμερα γαμος γίνεται!!!

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά γράφω στα Ελληνικά!!!Όλο εκπλήξεις σε αυτό το site!!Επίσης δοκιμάζω και νέα χρώματα!!Αυτό πώς είναι??Τέλος πάντων, συνεχίζω!!Καταρχάς να στείλω πολλά πολλά φιλάκια στη φίλη μου τη Σύλβια που προχτές την ξέχασα και είμαι ασυγχώρητη!!!Φτου μου!!!! Επίσης να πω στον φίλο μου τον Τασούλη που μου παραπονέθηκε επίσης οτι είχα σκοπό σημερα να πω περισσότερα γι'αυτόν γιατί χτες ήταν περίεργη μέρα!!!Λοιπόν, ο Τάσος και ο Σπύρος είναι δύο πολύ καλοί μου φίλοι που όποτε βρισκόμαστε καθόμαστε με τις ώρες και λέμε βλακείες και θυμόμαστε τα παλιά!Θέλω λοιπόν δημόσια να τους πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ που με ανέχονται 12 χρόνια ο ένας και 14 ο άλλος και δεν λένε και κουβέντα!!!
Σήμερα το βράδυ έχω να πάω σε έναν γάμο και γι'αυτό το πρωί πήγα στο κομμωτήριο για να μου φτιάξουν τα μαλλιά και να μην είμαι σαν ξεμαλλιασμένη!Όχι τίποτα άλλο αλλά είναι και γάμος συγγενή οπότε θα πρέπει να πάμε και στο τραπέζι!!!Πίκρα!!!Τι άλλο;Α!!!! Ο καλός Θεούλης συνεχίζει να με δοκιμάζει με τη μορφή του άλλου "θεού" ο οποίος μου στέλνει γλυκα μηνυματάκια που με κάνουν και λιώνω...Είναι άδικο...Θα αντέξω!!!!!Και φυσικά, το κλασικό τραγουδάκι για το τέλος:
...Σάγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω
κι αυτός είναι ένας καημός αβάσταχτος
λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ
ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
κουράγιο, θα περάσει, θα μου πεις...

No comments: