Sunday, September 19, 2004

Day 7!!!Η Κυριακή είναι η χειρότερη μέρα της βδομάδας!!

Σήμερα θα γράψω σε πράσινο!!Όπως είπα και στον τίτλο η Κυριακή για μένα είναι η χειρότερη μέρα της βδομάδας!!Είναι πολύ βαρετή και σαν να μην έφτανε αυτό, κάθε Κυριακή η μάνα μου σεληνιάζεται και θέλει να κάνουμε γενική καθαριότητα!!!Τι σημαίνει αυτό;Να ξαναστήσουμε όλο το σπίτι από την αρχή!!!Μεγάλη κούραση!!!!!!!
Χτες το βράδυ είχα πάει σε ένεν γάμο και περάσαμε σχετικά καλά!!Το κορυφαίο είναι ότι εκεί που ήταν το τραπέζι είχε και πισίνα και στο τέλος τους ρίξανε όλους μέσα!!!!Αλλά έκανε τόσο κρύο που μετά χρειαστήκαμε κουβερτούλες!!
Το πρωί προσπάθησα κάπως να διαβάσω αλλά η προσπάθεια μου αυτή δεν ήταν αρκετά μεγάλη!!Το βραδάκι θα πάω για καφε με το Ρουμπινάκι (όπως καταλαβαινετε είμαστε αυτοκόλλητες!!!) και μετά 10-2 το βράδυ όλοι μαζι θα συντονιστούμε στο love 97.5 για να κόψουμε φλέβες!Ο τύπος που κάνει εκπομπή τότε έχει μεγάλη έμπνευση!!!Όποιος είναι ερωτευμένος ας το βάλει...αν αποφύγει την αυτοκτονία κερδίζει ταξίδι στις Μαλδίβες!!!!!!!!Αυτά προς το παρόν...Τα λέμε αυριο πάλι!!!!Τραγουδάκι...
Μα εγώ δεν ζω γονατιστός, είμαι της γερακίνας γιος
είμαι της γερακίνας γιος
Τι κι αν μ'ανοίγουνε πληγές,εγω αντέχω τις φωτιές
εγώ αντέχω τις φωτιές...

No comments: