Tuesday, September 21, 2004

Day 9:Μια γεμάτη μέρα!!!

Καλησπέρα!!!!Πώς πάνε τα κέφια;Εγώ περνάω σούπερ!!Α!!Μια σημείωση:Μην πολυεμπιστεύεστε τις ώρες!!Συνήθως ξεχνάω να τις φτιάξω και τις αφήνω όπως είναι αλλά κάθε μέρα μπαίνω το απογευματάκι!!Λοιπόν πάω στα νέα μου τώρα που είναι και αρκετά!Χτες το βράδυ περάσαμε πάρα πολύ καλά!Βγήκαμε για καφέ με τον Σπύρο, τον Τάσο, την Ρουμπίνη, τον Θωμά, την κοπέλα του την Κική και τον Μιχάλη!!!Γελάσαμε πάρα πολύ και θέλω να πω στον Σπύρο ότι Πρέπει να φοράει τα τζινάκια του πιο κολλητά!!!χε χε χε χε χε !Επίσης η "μοίρα" μου πρότεινε να πάμε μαζί να δούμε τον Χάρι Πότερ!!!ΑχΑχΑχΑχΑχ!!Σήμερα το πρωί πήγαμε με τη Ρουμπίνη πάλι για καφέ (Από υπερβολική δόση καφεϊνης θα πάω στον άλλο κόσμο!!) και συναντήσαμε και άλλους δύο παλιούς μας συμμαθητές!!Επίσης συνάντησα και έναν συμφοιτητή μου από τη σχολή που είχα πολύ καιρό να τον δω και χάρηκα πάρα πολύ!!!Και μαντέψτε βρε...το μεσημέρι πήγα πάλι για καφέ με την παρέα από το χωριό!!Την Παρασκευή θα πάμε για clubbing να χορέψουμε μέχρι τελικής πτώσεως!!!Επιτέλους τώρα μπήκα στο σπίτι και η μάνα μου κόντεψε να μη με γνωρίσει τόσο καιρό που έχει να με δει!!!Τραγουδάκι για αντίο...
Πούλα με λοιπόν στο ξαναλέω, πούλα με για λίγη σιγουριά...

No comments: