Monday, September 20, 2004

Day 8:Πέρασε κιόλας μία βδομάδα!!!

Είμαι πολύ συγκινημένη!!Πέρασε κιόλας μια βδομάδα από τότε που άρχισα να γράφω εδώ!!!Χρόνια μας πολλά!!!Λοιπόν, τα νέα μου τώρα!!!
Χτες το βράδυ όλοι κάναμε ένα γερό τεστ αντοχής στα νεύρα μας καθώς ο εκφωνητής του love έβαζε απίστευτα κομμάτια!Εγώ που ήμουν στο μπαλκόνι το σκεφτόμουν σοβαρά να πηδήξω από κάτω!!!Αλλά δεν θα πάθαινα και πολλά αφού θα έπεφτα σε κάτι χόρτα που έχουμε στον κήπο!!!Γι'αυτό δεν το έκανα!!!Όμως ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να στείλω στη "μοίρα" μου και να του πω τον πόνο μου!!!!!Άστα!!!!
Σήμερα από το πρωί δεν έκανα τίποτα απολύτως!Για την ακρίβεια δεν βγήκα καν από το σπίτι!Απλά μίλησα με την παρέα μου από το χωριό για να βγούμε αύριο το μεσημέρι για καφέ!!!Επίσης αποφάσισα να γραφτω σε μαθήματα πληροφορικής!Να δω τι θα πρωτοκάνω αυτόν τον χειμώνα!!!!!(Τώρα μιλάω με τον κολλητό μου από τη σχολή, τον Γιάννη)Το Σάββατο έχει γενέθλια μια πολύ καλή μου φίλη και αύριο θα πάμε να της πάρουμε δωράκι!!Αυτά για τώρα!Κλείνω με το κλασικό μου τραγουδάκι:
oh I, I just died in your arms tonight
it must've been something you said
I just died in your arms tonight
It must've been some kind of kiss
I should've walked away...

No comments: