Sunday, April 03, 2005

Η Ρουμπίνη είναι δίπλα μου...

...μετά από απαίτηση του κοινού...! (Νίκο για σένα και μόνο!!!!)Επειδή μου έκαναν παράπονα ότι έχω καιρό να την αναφέρω σας λέω ότι είναι πάλι εν δράσει μετά από απουσία 5 ημερών λόγω ενός απαισίου κρυώματος που τη βασάνιζε!!!Όσοι λοιπόν θέλετε να έρθετε σε επαφή μαζί της δεν έχετε παρά να μου στείλετε ένα mail με το βιογραφικό σας, μια πρόσφατη φώτο και 2 συστατικές επιστολές....!!!!!!Μετά είναι όλη δικιά σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

oTheos said...

Como occure que tu siempre me das una muy grande sonrisa cuando estoy leyendo tu blog? No se... Pero necesitaba esta sonrisa en mi vida ahora. Creo que tienes una personalidad muy agradable! Continua escribir cosas en tu blog. Es una compania muy dulce!

nidibou said...

Μερσί! Θα τα πούμε από κοντά, να σου δώσω το cv μου για την Ρουμπίνη κτλ κτλ!
:)))