Tuesday, April 26, 2005

Νιώθω γριά!!!!ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

Μόλις επέστρεψα από μία μικρή εξόρμηση στην ωραιότατη Γλυφάδα όπου τα επίσης ωραιότατα ματάκια μου είδαν τα απίστευτα!!!Μα καλά, πώς έχουν γίνει έτσι τα μικρά σήμερα?Είναι μία μπροστά μου στο λεωφορείο, με το ζόρι 15 η οποία δείχνει τουλάχιστον 20!Καραβαμμένη του κερατά, χτενισμένη στην τρίχα με το κλασικό χτένισμα των Ν. και Β. Προαστίων (δλδ. ανακατωμένο μαλλί με μία φράντζα που σκεπάζει τη μισή μούρη!), να ακούει τέρμα μια απαίσια μουσική, να μασάει τσίχλα σαν κατσίκα, και να έχει το τελευταίο μοντέλο κινητού που κυκλοφορεί στην αγορά!Αλλά το χείριστο ήταν ο τρόπος που μιλούσε!Σαν πάααρα πολύ κακή απομίμηση γατούλας! (Μετά είδα και τον γκόμενό της και κατάλαβα γιατί μιλούσε έτσι...Ήταν φτυστοί!!!!) Και δεν είναι η πρώτη που βλέπω να είναι έτσι...
Και θα μου πείτε που κολλάει το "γριά"..
Μα οι γριές δεν λένε:"Τς τς τς τς...Πώς κατάντησαν έτσι οι νέοι σήμερα..."?

3 comments:

Zpi said...

Τςςς τςςς χαλάρωσε rebecca
You are a happy girl, αν τρελαίνεσαι τώρα που είσαι 20, απ'ότι λέει στο profile, πως θα νιώθεις σε 40 χρονάκια.
Προχθές έβλεπα κάποια βιντεάκια από το woodstock και σκεφτόμουνα: Τί θα βλέπουνε οι συνομίληκοι μου μετά από 20 χρόνια (ως αντίστοιχο event); Κάποιο rave Party;

Revekka said...

Χαλαρή είμαι!Απλά κάποιες στιγμές τσιτώνω πολύ άσχημα!Αλλά είναι ελάχιστες αυτές οι στιγμές!
Αν και νομίζω ότι σε 20 χρόνια θα έχει γίνει κύκλος...

nidibou said...

Σε 20 χρόνια ίσως είμαι ένας από τους ελεεινούς εκείνους παππούδες που φωνάζουν τα 18χρονα για καραμελίτσα κι ίσως τα τότε 20χρονα σε κοιτάζουν και λένε : "Κοίτα μια γριά καλοστεκούμενη " ή "Κοίτα μια γριούλα φαγωμένη απ'τον χρόνο"....
Ανάλογα την πορεία που θα τραβήξεις μέχρι τότε...
Οπότε, μη μασάς, keep on happiness!