Saturday, April 09, 2005

Τα Ε.Μ.Μ.Ε.!!!!!!!!

Είμαι στην απίστευτα ευχάριστη θέση σήμερα να σας παρουσιάσω την πολυαγαπημένη μου σχολή!!!!Το τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης βρίσκεται κάπου στην Ερμού...!Πού είναι η εκκλησία στη μέση της Ερμού?Πάρτε το δεξιά στο στενάκι και θα βρείτε μια πολυκατοικία...ΕΚΕΙ είμαστε!!!!!!(προσοχή:Είμαστε στο Καποδιστριακό και ΟΧΙ στην Πάντειο!!!!!!!!!!)Θα μας βρείτε συνήθως καθισμένους στο πεζούλι της Καπνικαρέας να περιμένουμε την έμπνευση για ένα καλό ρεπορτάζ ή μια καλή διαφήμιση από τον καλό Θεούλη!
Η σχολή μας είναι απίστευτη!Οι καθήγητες είναι οι πιο πολλοί νέοι και μας βάζουν τέλειες εργασίες!!!!Ας πούμε το blogger ξεκίνησε ως μία εργασία!Και τώρα ο Δράκουλας στο μάθημα Αρχαίοι Μύθοι όπου κάνουμε την ελληνική μυθολογία!!Επίσης έχω και μια εργασία για το Hilton και μας έκαναν ξενάγηση σε όλο το κτίριο...χε χε χε χε χε
Περνάμε τέλεια και δεν μας νοιάζει που κάνουμε σε ένα ετοιμόρροπο κτίσμα μάθημα!Πιο κέντρο δεν θα ήταν δυνατόν να είμαστε...ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ!!!!!

2 comments:

nidibou said...

Ουάου!!! Πρέπει να είναι η πιο super Σχολή around!
(Αν και πολύ fake μου κάνει/μυρίζει και λίγο "διαβάζουν-το-blog-μου-οι-καθηγητές-μου-και- προσπαθώ-να-κάνω-καλή-εντύπωση" ένα πράγμα...)
:)

Stefanos said...

Εγώ τώρα τι να πω..Μου φαίνεται απίστευτο να σας βάζουν τέτοιες εργασίες. Καλά είσαι πολύ τυχερή, δεν το συζητώ.Ζηλεύω τρελά!
Μια ερώτηση μόνο. Πώς είναι δυνατό να κοπείς σε τέτοια μαθήματα? Έχει κοπεί ποτέ κανένας? Δηλαδή τι θα γυρίσεις στους φίλους σου και θα πεις "Χρωστάω μια εργασία για το Δράκουλα για να πάρω πτυχίο"?
Αυτό μου θυμίζει ένα φίλο μου που σπούδαζε Γυμναστική Ακαδημία και χρωστούσε "πινγκ-πονγκ" !