Tuesday, April 19, 2005

Ηλικίες!!!!!

Έρχομαι να θέσω ένα πολύ περίπλοκο θέμα που είμαι σίγουρη ότι απασχολεί πολλούς!!!Ποια είναι η ιδανική διαφορά ανάμεσα στον άντρα και τη γυναίκα σε μια σχέση?Θα μου πείτε τώρα τα γνωστά περί έρωτα και ότι όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία!!!Και εγώ θα σας συμβούλευα να προσγειωθείτε!!!!!!!!Θα μιλήσω με προσωπικές εμπειρίες!!Όταν ήμουν 20 τα έφταιξα με ένα παλλικάρι στα 28!!Ήταν γαμώ τα παιδιά!Αλλά ήταν επίσης και σε μια ηλικία που με 1 χρόνο σχέση θα πήγαινε για γάμο!Επίσης όταν ήμουν 20 πάλι τα έφτιαξα με έναν που ήταν 17!Το έβγαζα λοιπόν στην παιδική χαρά να κάνει κούνια!Επίσης όταν ήμουν 19 τα έφτιαξα με έναν 19!Ήταν πιο μ...ς από αυτόν που ήταν 17!Επίσης όταν ήμουν 19 τα έφτιαξα με έναν 23!Μόνο που δεν μου έκανε πρόταση γάμου!!!!!Ποιον διαλέγουμε λοιπόν?Περιμένω απαντήσεις με επιχειρήματα!!!!

3 comments:

nidibou said...

Διαλέγετε την πρώτη περίπτωση, αφού βεβαιωθείτε ότι ΔΕΝ θέλει γάμο, παιδιά, σκυλιά κτλ κτλ...
(Κι όμως υπάρχουμε ακόμη άτομα με τέτοιες πεποιθήσεις...)
:)))

oTheos said...

Por supuesto debes que seleccionar el tercero caso. Digo esto no porque tenemos exactamente esta diferencia pero porque creo que es la ideal diferencia.
1) Estareis en los mismos situationes en vuestas vidas. Es decir, estudiantes masomenos.
2) Tendreis masomenos las mismas experencias.
3) Creo que tambien tendreis la misma mentalidad.
4) Creo que la ideal formula es edad de mujer:=M, edad de hombre:=H
M=H+1 o H-{1,2,3,4}
5) Tengo veinticuatro años!!

Stefanos said...

Ιδανική διαφορά = 5 χρόνια. Όχι ότι σώνει και καλά θα ψάχνω να βρω μια τέτοια γυναίκα, αλλά αν κάτσει, εχει καλώς;)