Friday, April 22, 2005

Γίνε και εσύ μ...ς!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!

Έχει τιγκάρει ο κόσμος, έτσι?Δεν το συζητώ!!!!Είναι παντού!!Στο μετρό! (Μπαίνει τύπος και εκεί που κάθομαι έρχεται στην ψύχρα και στερεώνεται πάνω μου και μάλιστα μου ζητάει και το λόγο που δεν σηκώνομαι να κάτσει!!!!)Στη σχολή! (Με λένε Ελένη-Ρεβέκκα και σκάει τύπος και ρωτάει:"Ελένη είναι το μικρό και Ρεβέκκα το επίθετο???????"!!!!!!)Στις καφετέριες! (Πάω να παραγγείλω καφέ και μου λέει ο μπάρμαν "Πάρε τα α...α μου!!!")Να συνεχίσω??Μπαααααα!Η λίστα θα είναι τρομερά μακριά!!!!Και είσαι εσύ και αναρωτιέσαι που σκατά κάνεις λάθος και είσαι μόνος στον μάταιο τούτο κόσμο!!!!!!!!!!Ε, βέβαια αγάπη μου είσαι μόνος!!!!!Δεν έχεις ταμπελίτσα που να προειδοποιεί για μελλοντικές εκτοξεύσεις φουντουκιών!!!!!!!!!Κάτσε λοιπόν να κλαις τη μοίρα σου και να ευχαριστείς το Θεό (αν πιστεύεις!) που σε έκανε ανθεκτικό στα χτυπήματα από κοτσάνες (προς το παρόν...)!!!!

3 comments:

oTheos said...

Ftaiei i poli pou zeis...

μολτο said...

De diafwnw apolyta me ton Alexis, ta exw pei ki egw auta otan zousa sth D. Eurwph. Alla den einai olh h A8hna idia. Se poia perioxh exei toso tromeres kafeteries? Diafwtise mas an mporeis.

Revekka said...

Στο κέντρο ήταν αυτή η καφετέρια!Δεν λέω πιο πολλά,δεν μου αρέσει να καρφώνω κόσμο!