Saturday, April 30, 2005

Επιτάφιος!

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ δεν χάνω ποτέ τον Επιτάφιο της γειτονιάς μου!Ρίχνω τρελό γέλιο αν και πολλές φορές (όπως χτες...)γυρνάω τραυματισμένη!!Είναι μαζεμένος όλος ο καλός ο κόσμος και βλέπω άτομα που έχω να δω χρόνια (ηθελημένα και μη...!!)!
Χτες είχα μια πολύ καλή εμπειρία με ένα παλλικάρι που κάποια στιγμή θα τον σουβλίσω όπως του υποσχέθηκα!!Εκεί που προχωρούσα με τον αδερφό μου και τα 2 ξαδέρφια μου (οι 2 είναι 32 χρονών και ο άλλος 27!) βρήκε την ώρα ο κόπανος να κάνει πλακίτσες με το κεράκι!Όπως όλοι καταλαβαίνετε η ωραιότατη ζακετούλα μου...ψήθηκε λίγο στην ακρούλα!Και λέω λίγο γιατί το πρόλαβα στο τσακ το μοιραίο!Λίγο ακόμα και θα γινόμουν...στα κάρβουνα!Και το βλαμένο χασκογελούσε!!!Και μου την είπε κιόλας!Και εκεί συνειδητοποίησα ένα πράγμα!Πόσο εύφλεκτο είναι το ζελέ σε συνδυασμό με το μαλλί!!!!!!!!!!!!!!!Και σαν να μην έφτανε αυτό του την έπεσαν και οι 3 μαντραχαλάδες που είχα δίπλα μου!!!Είχα λιώσει στο γέλιο μιλάμε!
Άντε βρε!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!

No comments: