Tuesday, May 03, 2005

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!

Πώς τα περάσατε πουλάκια μου?Το τσακίσατε το αρνάκι και το κοκορέτσι?Είμαι σίγουρη...
Εγώ μετά από 2 απανωτά και πολύ γερά ξενύχτια είπα να πάρω τα κομμάτια μου και να δω τι παίζει στο διαδίκτυο!!!
Γενικότερα πάντως πέρασα πάρα πολύ καλά!Έκανα ένα ταξίδι-αστραπή στο χωριό μόνο και μόνο για να δω τα φιλαράκια μου και να διαπιστώσω ότι το καλοκαίρι που θα περάσω εκεί κανά μήνα θα ρίξω τρελό γέλιο!!Δεν ξέρω τι λένε οι ειδήσεις αλλά οι τουρίστες είναι τόσοι πολλοί που έχουν ανακαλύψει και το πιο μικρό χωριό!Έτσι λοιπόν, χτες βρέθηκα στη θέση να μπω στο ένα από τα δύο club του χωριού(ναι ναι εμείς έχουμε 2!!!!!!) και μην μιλάει κανείς ελληνικά!!!Όλο αγγλικά άκουγα και μάλιστα αμερικάνικα!!!Είχε έρθει groupακι από την Αμερική να κάνει παραδοσιακό Πάσχα!Είχα πολύ πλάκα!!!
Τέλος πάντων, πάω ξανά για ύπνο γιατί αυτή η κατάσταση δεν παλεύεται!!!
Άντε και 3 μερούλες ακόμα...

No comments: