Saturday, May 14, 2005

Αχ και να ήμουν ξωτικό...

"...Πολύ συχνά βλέπω στα όνειρά μου ότι είμαι ξωτικό, ότι είμαι όμορφη με έναν πολύ απόμακρο τρόπο, υπερφυσικό.Είμαι αθάνατη, όπως όλα τα ξωτικά και έχω μαγικές δυνάμεις και μεγάλη σοφία.Και έχω αφιερώσει αυτή την ατελείωτη ζωή στη μάχη ενάντια στο κακό.Ελπίζω ότι κάποια μέρα θα βρω τον έρωτα για να λυτρωθώ από την αιώνια μοναξιά που μου επιφυλλάσει η αθανασία...
...Γενικά μοιάζω σαν να ζω και σε μια παράλληλη πραγματικότητα χωρίς όμως αυτό να φαίνεται στους άλλους...Όμως καταλαβαίνω απολύτως τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω μου...Αυτά τα όνειρα με κάνουν να διατηρώ ακόμα ελπίδες για έναν καλύτερο κόσμο!Δεν αφήνομαι στη μιζέρια της καθημερινότητας να με πάρει μαζί της.Αυτά τα περίεργα όνειρα που οι περισσότεροι θα γελούσαν μαζί τους είναι το σωσίβιό μου για τις καθημερινές πίκρες και δυσκολίες.
Ίσως αν όλοι οι άνθρωποι είχαν όνειρα να ήταν καλύτερη η ζωής τους και κατ'επέκταση η ζωή όλων!Ίσως αυτό που λείπει από τις ζωές όλων μας να είναι λίγο όνειρο..."

No comments: