Thursday, May 12, 2005

Παλεύοντας με ένα...τάβλι!!!!

Είπα και εγώ σαν παιδί να πάω να χτυπήσω ένα καφεδάκι αφού με όλες αυτές τις απεργίες τίποτα άλολο δεν μπορούσα να κάνω!!Πάμε λοιπόν στο στέκι μας στην Αργυρούπολη όπου πλέον μας ξέρουν και τα ποτήρια και οι καναπέδες και τα πάντα αφού περνάμε τόσες ώρες εκεί!!
Εκεί που καθόμαστε και παίζουμε ανέμελες το ταβλάκι μας(Δεν θα μπορούσαμε να μη συμμετέχουμε στο εθνικό μας σπορ!) ξαφνικά ακούω ένα θόρυβο και μένω κόκκαλω γιατί συνειδητοποιώ ότι και τα 30 πούλια από το τάβλι μαζί με τα ζάρια έρχονται κατά πάνω μου!!!Σκύβω για να τα αποφύγω, τρώω μερικά αλλά τα περισσότερα τα τρώει ένα παλικάρι από πίσω μου που μόλις είχε κάτσει!Εγώ να έχω πεθάνει στα γέλια και να έχει γυρίσει όλο το μαγαζί και να μας κοιτάει!!Τι είχε παιχτεί?Στο διπλανό τραπέζι, αυτός που έχανε νευρίασε και χτύπησε με δύναμη το τάβλι με αποτέλεσμα να πεταχτούν όλα αυτά προς τη μεριά μου!!!Ήταν απίστευτο!Για να καταλάβετε, επειδή προσφέραμε άφθονο θέαμα μας κέρασαν και τους καφέδες!!Γίναμε πάλι θέαμα κυρίες και κύριοι!!!Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει mail και θα έρθουμε στο χώρο νας να προσφέρουμε άφθονο γέλιο!(ΜΟΝΟ ΓΕΛΙΟ ΟΜΩΣ)

1 comment:

Zpi said...

Αν ανέβεις ποτέ Θεσσαλονίκη πέρνα να σου πετάξω κανά τάβλι στο κεφάλι
:-)