Tuesday, July 12, 2005

Επιστροφή από διακοπές (Νο 1)!!!

Δεν πρόλαβα να αφήσω πίσω μου το πανέμορφο Γύθειο και με το που κατέβηκα από τα ΚΤΕΛ μου ήρθε αυτό το γνωστό κύμα ζέστη που τόσο μου είχε λείψει εκεί κάτω στη δροσιά και στη θάλασσα!!Και μετά πέρασε ένα φορτηγό που η εξάτμησή του ήταν ικανή να μαστουρώσει έναν λόχο!!!!!!! Και μετά αναρωτιέμαι γιατί δεν μου λείπει η Αθηνούλα μας...!!!!!!
Όσο ήμουν στο λεωφορείο και το (πανύψηλο) παλλικάρι δίπλα μου προσπαθούσε να βολευτεί γιατί δεν χωρούσε σκεφτόμουν μια φράση που μου είπε ένας..."φίλος" που με βασανίζει εδώ και ένα χρόνο...Εκεί που συζητούσαμε για μας, μου έλεγε, "Πού ξέρεις?Μπορεί αύριο να γνωρίσεις τον έρωτα της ζωής σου και να με ξεχάσεις.."Την επόμενη μέρα γνώρισα, ίσως όχι τον έρωτα της ζωής μου, αλλά κάποιον που μου κίνησε το ενδιαφέρον μετά από πάρα πολύ καιρό...Και όταν τα συνδύασα στο μυαλό μου έπαθα πλάκα...Μας κάνει πλάκα ο Θεός όπως ισχυρίζεται η Χρύσπα, η...γνωστή αοιδός?Πόσο κανονισμένα τα έχει πίσω από την πλάτη μας????

3 comments:

oTheos said...

xa...molis girisa kai ego apo mpanakia...Min psaxneis ton erota tis zois sou...Aston na erthei autos...Ta leme...

nanakos said...

Να σου ευχηθούμε (?) δηλαδή 'Καλό Χειμώνα'???!!!!

Revekka said...

Ε, όχι και καλό χειμώνα από τώρα!!!Αύριο πάω Φλώρινα και μετά Σαλόνικα για να συναντήσω τον Αλέξη!!!!Και μετά υπάρχει και τρίτο μέρος διακοπών!!!!!!!!!!Φοιτητική ζωή για πάντα!!!!!