Thursday, July 14, 2005

Από μια μακρινή γωνιά της Ελλάδος...

Εδώ πάνω σίγουρα είναι άλλος θεός!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται αλλιώς!Κάθε φορά που έρχομαι είναι σαν να μπαίνω σε άλλη χώρα και περνάω γαμάτα!!!Χαλαρή ζωή, καλές τιμές (βασικό!!!), καλοί άνθρωποι και πάνω από όλα φιλόξενοι!Βγαίνεις το βράδυ και όλοοι σε προσκαλούν να κάτσεις στο τραπέζι τους!Είναι τρομερό!
Από την άλλη εδώ που έρχεσαι να ηρεμήσεις σου έρχονται όλα μαζεμένα...Και δεν ξέρεις τι να κάνεις!!!Είναι πρόβλημα!!!!!!
Για νέα τεστάκια κάντε λίγο υπομονή να κάνω την έρευνά μου για να βρω τα πιο ενδιαφέροντα!!!
Που βρίσκομαι αλήθεια...?Στο Αμύνταιο, σε ένα χωριό της Φλώρινας, κοντά στα σύνορα!!!!Και πιστέψτε με...είναι τέλεια...

2 comments:

Stefanos said...

Τι κάνεις στο Αμύνταιο, άντε ανέβα στο Νυμφαίο παιδί μου, να πας στα Λινούρια να ρίξεις τις τρελλές μάσες και μετα για λεμονόπιτα στο καφενεδάκι του συνεταιρισμού..
(πεινασα τώρα.....)

Revekka said...

Από ότι μου λένε οι πηγές μου εδώ στο χωριό τα λινούρια πάνε για κλείσιμο και έχουν γίνει πολύ χάλια και όσο για τη λεμονόπιτα το μαγαζί είναι κλειστό για ανακαίνιση!
Κωνσταντίνε μου, μάλλον δεν θα πάω να δω τον Αλέξη, δεν προλαβαίνω!!Κρίμα πάντως...