Sunday, July 17, 2005

Για πάμε για ένα γρήγορο...τεστάκι!!!(Πού πήγε το μυαλό σας????)

Ας πούμε ότι σήμερα είναι τα γενέθλιά σας!!!Όλοι θέλετε να περάσετε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάτε!!!Στις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν τα άτομα που θα πείτε θα είναι άτομα του ευρύτερου περιβάλλοντός σας!!Μπορεί εμείς να μην τους ξέρουμε αλλά εσείς πείτε τα ονόματά τους και αν είναι φίλος/η, αδέλφια, γονείς και τα λοιπά!!!
1.Ανοίγετε το γραμματοκιβώτιο και βρίσκετε μία κάρτα από ένα πρόσωπο που δεν φανταζόσασταν ότι θα σας έγραφε.Ποιος έστειλε αυτή την κάρτα??
2.Πήρατε ένα σωρό δώρα από την οικογένεια και τους φίλους σας.Ποιος είναι εκείνος που σας έδωσε το μεγαλύτερο πακέτο?
Μην προσπαθήσετε να υποθέσετε τα αποτελέσματα...Υπάρχουν ανατροπές...

1 comment:

J95 said...

1. Το πρώην αφεντικό μου.

2. Η Μαμά μου.

Θα βιαστώ διότι είναι bit of a dead give away.

Εξήγηση: Το πρώην αφεντικό (1.85, 130kg) συμβολίζει το πουλί μου. Η Μαμά μου συμβολίζει το συμπονετικό, συμφιλιωμένο με τη θηλυκή του πλευρά χαρακτήρα μου: έχω καταλάβει ότι contrary to popular belief οι γυναίκες θέλουν μόνο αγάπη κι ενδιαφέρον (σαν τα κουταβάκια ένα πράγμα αλλά τα κουταβάκια θέλουν και φαΐ).

Συμπέρασμα: είμαι ο ιδανικός γκόμενος για κάθε γυναίκα. Οι ικανότητές μου στο κρεββάτι συναγωνίζονται μόνο την αβυσσαλέα ευαισθησία μου και το ενδιαφέρον μου για τη λεπτή γυναικεία ψυχοσύνθεση. Είστε όλες πολύ άτυχες που δε μ' έχετε. Επίσης δώστε μου 3000 ευρώ διότι τόσα ακριβώς μου λείπουν για να πάω 4 εβδομάδες στο Πουκέτ(sic). Thanks.