Sunday, July 03, 2005

Μια βδομάδα μακριά σας πώς θα αντέξω?????

Μετά από έναν υπέροχο χειμώνα, που έκανα πολλούς νέους φίλους μέσω αυτού εδώ του blog ήρθα η ώρα να σας αποχωριστώ για μια βδομάδα!!!!Πάω διακοπές....!!!!!!!!Επιτέλους, ήρθε η ώρα και για μένα!!!Πάω στο τέλειο Γύθειο για να κάνω μπανάκια!!!
Τι θέλω από σας...?
Θέλω απλά να μου γράψετε τις ευχές σας για να περάσω όμορφα...Γιατί ξέρω ότι θα είναι ειλικρινείς αυτές οι ευχές γιατί είστε οι μόνοι που δεν αποσκοπείτε κάπου!Δεν υπάρχουν πονηροί σκοποί...
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων...
Τα λέμε σε μια βδομαδούλα!!!!!

Φιλάκια πάρα πάρα πολλά σε όλους!!!

6 comments:

Anonymous said...

Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα! Να χαλαρώσεις, να διασκεδάσεις, να ξεφαντώσεις!
Καλές διακοπούλες!

Όταν θα ρχεσαι, θα φεύγω εγώ..

Revekka said...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να είστε καλά!Θα κάνω και από μια βουτιά για όλους σας!
Wisdom αυτό είναι το πρώτο μέρος των διακοπών μου!!Το δεύτερο θα είναι για Βόρειο Ελλάδα και το τρίτο, που θα κρατήσει μέχρι το Σεπτέμβρη, θα είναι στο χωριό για μπανάκια!!!Απλά στα άλλα 2 θα έχω υπολογιστή!Αυτά είναι τα καλά του να είσαι φοιτητής!!!!!!!

Stefanos said...

Ναι ναι να περάσεις όμορφα όσο εμείς θα πήζουμε στα ρημαδογραφεία μας και θα ονειρευόμαστε παραλιες με μπύρες ούζα ποικιλίες φραπέδες και τροφαντά κοριτσούδια..

Revekka said...

Πολύ μου άρεσε αυτός ο τίτλος πλάκα πλάκα!!!!!!

Zpi said...

Διακοπές αλλά τουρνέ δηλαδή, ωραίο ακούγεται. Μην ξεχάσεις τα μπρατσάκια

nanakos said...

Καλά μπάνια, βαθιές βουτιές (χωρίς μάσκα) και να θυμάσαι πως "οι αγάπες καλοκαιρινές που είναι τόσο δυνατές χάνονται στις πόλης τα στενά"!!! Καλό καλοκαίρι μικρούλα!