Sunday, July 24, 2005

Τα γίδια χορεύουν...latin????

Είπα και εγώ σαν άνθρωπος να έρθω στο χωριό της μητέρας μου λίγο έξω από την Αθήνα να κάνω κανά μπάνιο και να σαπίσω στον ύπνο γιατί αυτές οι διακοπές με έχουν κουράσει!!!Πολλές κραιπάλες βρε παιδιά!!!!!!!Τέλος πάντων, μόλις φτάνω βλέπω μια τεράστια αφίσα που έλεγε ότι το Σάββατο το βράδυ-χτες δηλαδή-στο μοναδικό club του χωριού θα έχει βραδιά latin με χορευτές και τα λοιπά!Με είσοδο 10 euros!Έκπληκτη εγώ παίρνω τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη που είναι φιλαράκι μου χρόνια και μου λέει ότι θα έχει πολύ κόσμο!!!Και μου λέει να κάτσω πόρτα και να παίρνω τα λεφτά μαζί με ένα άλλο παλλικάρι-ντουλάπα-για να με προσέχει!Σαν μαλάκας κι εγώ λέω ναι!!!!!!!!Κάθομαι λοιπόν και αρχίζουν να έρχονται...στην αρχή δεν είχα κανένα πρόβλημα και ιδίως με τους νέους!Μετά όμως άρχισαν να σκάνε οι μεγαλύτεροι σε ηλικία οι οποίοι δεν ήθελαν με τίποτα να πληρώσουν την είσοδο!!Και να τους τρέχω από πίσω να μου δώσουν τα κωλο-λεφτά!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ!!!!!!Ολόκληρη φασαρία έκανα!!!Και ενώ το πρόγραμμα ήταν γαμάτο πάνε και λένε στο παιδί που έπαιζε μουσική πότε θα βάλει Θώδη και Ξανθιώτη!!!!και ρωτάω εγώ τώρα:Που πάς με το latin συγκρότημα στους βλάχους????Τσάμπα τα λεφτά που σκας για να τους φέρεις!Και εγώ από δω είμαι η μισή αλλά αυτό το πράγμα δεν αντέχεται!!Κόντεψαν να βγουν μαχαίρια για να παιχτεί το Τσικουλάτε!!!!!!!!!!!!Βάλε κανα κλαρίνο αγάπη μου να δεις πώς μαζεύεις κόσμο στο μαγαζί...Έτσι...Για να γουστάρουμε!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Storyteller said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Storyteller said...

Την επομενη φορά να βάλει στην πορτα τσοπανόσκυλο να δεις τι ωραία που θα βάλει σε τάξη τα γίδια...και οχι latin θα κάτσουν να ακούσουν...μη σου πω μέχρι Vivaldi.

Storyteller said...
This comment has been removed by a blog administrator.