Wednesday, July 27, 2005

Μέχρι την επόμενη πανσέληνο...

...να έχεις αποφασίσει τι θέλεις από μένα και τη ζωή μου!Η ΑΠΕΙΛΗ!!!!
Αυτό το μήνυμα μου ήρθε χτες το βράδυ και δεν έχω απαντήσει ακόμα...Ξέρω πολύ καλά τι θέλω από τη ζωή του...ΤΙΠΟΤΑ!Και του το έχω πει!!!Αλλά δεν φαίνεται να το έχει καταλάβει!Απλά ψάχνω τρόπο να του το πω και να μπει καλά στο κεφαλάκι του!!!Έχετε να προτείνετε κάτι?
Αλλά όλο αυτό το θέμα με οδηγεί αλλού και αυτό το αλλού είναι που με τρελαίνει...όταν τους/τις θες, σε φτύνουν τόσο πολύ που το σαμπουάν σου λείπει!!!Όταν αποφασίζεις να προχωρήσεις τσουπ!!!!!!Πάλι μπροστά σου να σου θυμίζουν τις μαλακίες που έχεις κάνει και να διεκδικούν μια θέση την οποία είχαν απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη!
Επίσης μπαίνω και σε άλλη μια σκέψη...Γιατί μπορεί να σε θέλουν ένα κάρο άνθρωποι αλλά αυτός/η που έχεις επιλέξει να μην μπορεί να είναι μαζί σου?Λάθος επιλογές?Λάθος συγχρονισμός?Στο δεύτερο κολλάει το από πάνω ερώτημα...Κάποια στιγμη θα έρθουν αλλά εσύ δεν θα είσαι εκεί...
Είναι θέμα χρόνου να τρελαθω...Είναι καλοκαίρι και όμως δεν ψάχνω κάτι προσωρινό...Όταν θα το ψάξω θα μου έρθουν όλα τα μόνιμα...Και απλά θα γελάσω και θα πω γαμώ την ατυχία μου!!!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Εσύ ξέρεις καλύτερα πώς να του το πεις..
Όσο για το "λάθος συγχρονισμό" θα έλεγα ότι είναι τύχη.. όλα γίνονται για κάποιο λόγο λένε (πολλοί βέβαια δεν το πιστεύουν αυτό). Από τη στιγμή που ξέρεις τι θέλεις, δύσκολο να υπάρξουν λάθος επιλογές.

Μέχρι την επόμενη πανσέληνο..χαμογέλα:) -είναι θέμα χρόνου να σου ανταποδώσει η τύχη το δικό της χαμόγελο.

Stefanos said...

χμμ..όταν ο άλλος είναι σε γενικές γραμμές φυσιολογικός, καταλαβαίνει αττάκα του στύλ "κοίτα να δείς, πρέπει να τελειώσει εδώ, απο δώ και πέρα τίποτα και ούτε παίζει να αλλάξω γνώμη"
Αυτά φυσικά στην περίπτωση που είσαι και εσύ φυσιολογική :P και δεν του ψιλοκωλοτρίβεσαι ΜΕΤΑ αυτή την αττάκα (οπότε φταίς :P).
Τώρα αν ο άλλος έχει σηκώσει άγκυρα και έχει σαλπάρει, η μόνη λύση (δοκιμασμένη και σίγουρη) είναι να εξαφανιστείς απο τη ζωή του. Τελείως.
Και τι σημαίνει προσωρινό ή μόνιμο? αυτά δεν καθορίζονται εξ ορισμού. Ξεκινάς κάτι και όπως πάει. Συμβάσεις με το καλημέρα θα κάνουμε? :)

Revekka said...

wisdom το ίδιο πιστεύω και εγώ...Όλα για κάποιο λόγο γίνονται!!!!Γι'αυτό και κρατιέμαι ακόμα και χαμογελώ όχι για μία αλλά για όλες τις πανσελήνους που θα έρθουν...
estarian ή μιλάμε ή βήχουμε!Δεν κωλοτριβόμαστε σε κανέναν, απλά ο άλλος δεν καταλαβαίνει και ξέρεις πολύ καλά ότι παίζουν και τέτοιες περιπτώσεις!!Όσο για τα προσωρινά και τα μόνιμα είναι απλά όνειρα και ελπίδες...Αν τα καθόριζα, μόνη μου θα ήμουν τώρα...?