Wednesday, June 15, 2005

Τεστάκι Νο2!!!!Πώς βλέπετε τις αλλαγές στη ζωή σας?

Ισχύουν τα ίδια και με το προηγούμενο τεστ οπότε ξεκινάω κατευθείαν!
"Μια μέρα ένα μπλε πουλί μπαίνει από το παράθυρο στο δωμάτιό σας και παγιδεύεται!Κάτι σας ελκύει σε αυτό το πουλί και αποφασίζετε να το κρατήσετε!Όμως κατά παράξενο τρόπο την άλλη μέρα το πουλί έχει γίνει κίτρινο!Αυτό το περίεργο πουλί αλλάζει χρώμα!Την νύχτα και τη μεθεπόμενη μέρα γίνεται κόκκινο!Το τέταρτο πρωί έχει γίνει μαύρο!Τι χρώμα είναι το πουλί την πέμπτη μέρα?"
  1. Το πουλί δεν άλλαξε χρώμα.Έμεινε μαύρο.
  2. Το πουλί ξανάγινε μπλε.
  3. Το πουλί έγινε άσπρο.
  4. Το πουλί έγινε χρυσό.

Για να ακούσω λοιπόν....Οι απαντήσεις έρχονται!

9 comments:

twocows said...

άσπρο φυσικά!

xxx said...

Φτου δεν έχει τιν επιλογή να γίνει πράσινο? Τέσπα
Μαύρο...(μα πουλί είναι αυτό ή μελανάκια για Hewlett Packard?)

Ttallou said...

:(
Κι εγώ πράσινο θα το προτιμούσα...
Αλλά κατά τα άλλα άσπρο.

Storyteller said...

Εξαρτάται τι χρωματικά αποθέματα θα έχω από το τελευταίο φρεσκάρισμα του σπιτιού μου! Μάλλον λαχανί!

Unknown said...

μπλε φυσικά γιατί μπροστά μου έχω ένα καρτ ποστάλ με την πιο μπλε θάλασσα που έχω δει... τι κερδίζω;;; :)

oTheos said...

Sigura egine asimenio...

Anonymous said...

Κι εγώ ήμουν ανάμεσα σε πράσινο και άσπρο.. πριν διαβάσω τις επιλογές. Γλύτωσα το δίλημμα αν και πάλι άσπρο θα έλεγα! :)

-μαντεύω ποια θα είναι η ερμηνεία στο συγκεκριμένο και, αν είναι έτσι, μάλλον πέφτει μέσα-

Zpi said...

Που να χτυπιέστε μαύρο δεν το βλέπω. Μου βρωμάει η δουλειά.
Μάλλον μπλε θα το ξανάβλεπα

Revekka said...

Παιδάκια οι απαντήσεις θα ανέβουν αύριο!Αλλά αν θέλετε να καταλάβετε κάποια πράγματα για σας επιλέξτε κάτι από αυτά που σας δίνω!Και εγώ θα ήθελα να γίνει κίτρινο το σκατόπουλο αλλά...!Και δεν τα επιλέγω εγώ τα χρώματα!Κάτι σημαίνουν!