Saturday, June 04, 2005

Αγαπημένες Διαφημίσεις!!!

Με αφορμή την καινούρια απίστευτη διαφήμιση του σαμπουάν Organics με τους..."τύραννους" των μαλλιών μας (καταλάβατε ποια λέω?Αυτή με τα καλλικαντζαράκια που πατικώνουν τα μαλλιά μας για να μην έχουν όγκο, τα σπάνε και τα γλύφουν για να είναι λιπαρά!!) είπα να θυμηθούμε αγαπημένες, αστείες και μη, διαφημίσεις που μας έχουν μείνει!
Από τις πιο αγαπημένες μου είναι αυτή με την κόκα κόλα light στην παραλία με τον παπά!Μεγάλη ήττα για την γκόμενα!!Επίσης πολύ αγαπημένη μου είναι αυτή της Heineken κατά του αλκοόλ κατά την οδήγηση!Με το σκυλί-οδηγό τυφλών!Τρομερή?
Για πείτε μου κι εσείς καμία...!

5 comments:

Nassos K. said...

Δεν έχουμε ibiza!

αλλά και η ιστορική "Και τι κουτί κουτί, και τι κουτί κουτί, τώρα η Ηenninger καινούργια σε κουτί"!

Zpi said...

'Και τι κουτί κουτί...' πωπω που το θυμήθηκες βρε άνθρωπε;
'Μάκη Τάκη Σούλα, κατσαριδάκια μου μικρά ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ'

Anonymous said...

Οι διαφημίσεις της Q.
"Άσε Γιάννη, τέτοια μαγικά μόνο η Q κάνει"

Τρελαίνομαι να βλέπω τα κουταβάκια golden retriever της Κleenex.

Από άποψη εικόνων, μου αρέσει αυτή των παγωτών Algida 5 senses.

Είναι κι άλλες αλλά δε μου έρχονται τώρα..

Revekka said...

Τρομερές όλες!!Έχει και τις καλές του στιγμές το επάγγελμα του διαφημιστή τελικά!

xryc agripnia said...

"Να'χαμε τωρα μια ροδα!
Εεεε,το φανταζεσαι???
ΦΦΦΦΦανταστηκε πατερα!!!"