Wednesday, June 01, 2005

Διακοπές!!!!!!!!!!!!!!!!(Γύθειο)

Καλό μήνα σε όλους!!!!!!!!!1η Ιουνίου σήμερα και μπορώ να πω ότι αρχίζω και επίσημα να σκέφτομαι τις διακοπές!Αλήθεια, εσείς που σκέφτεστε να πάτε διακοπές?Εγώ πάντως έχω να σας προτείνω κάτι πολύ καλό και φτηνό για όσους δεν θέλουν πάλι να πάνε σε νησί και να φάνε όλο τον κόσμο στην μάπα!Λοιπόν, η τρομερή μου πρόταση είναι το Γύθειο!!!
Το μέρος παιδιά είναι απίστευτο!Το λιμάνι του είναι σαν να βρίσκεσαι σε νησί, έχει νεολαία, έχει πάρα πολλά μέρη για να πας (Η Μάνη είναι καταπληκτική!), έχει πολλά μέρη για να βγεις και να διασκεδάσεις, απίστευτες παραλίες για να κάνεις μπάνιο, πάρα πολλά όμορφα μέρη για τους λάτρεις του κάμπινγκ και οι τιμές είναι πάρα πολύ προσιτές!
Δύο από τα καλύτερα σκηνικά είναι μεσημεράκι να πίνεις ουζάκι με μεζέ στην στο λιμάνι και μετά να βλέπεις το ηλιοβασίλεμα πάνω από μια θάλασσα λάδι...
Καλά όνειρα...

2 comments:

Anonymous said...

Καλό μήνα!
Σκέφτομαι κάποια νησιά εγώ για τις διακοπές. Δεν έχω καταλήξει, αλλά καλύτερα.. να έχω να σκέφτομαι ένα μήνα ακόμη όταν πλήττω από το διάβασμα :).
Kι η πρότασή σου πάντως ωραία ακούγεται!

Revekka said...

Αν θες και άλλες πληροφορίες, ρώτα με!Έχω απίστευτα κονέ κάτω!